بامن حرف بزن...


بی کسی

design ✘ mail ✘ profile ✘ home


 سلام دوست من

امروز خيلي منتظرت بودم كه با من حرف بزني.مي گويي نه؟!

خوب باهم امروز را مرور مي كنيم............

صبح كه از خواب بيدار شدي خيلي خواب آلود بودي وبراي نماز مادرت صدايت زد تا بلند شوي اما تو با بي حو صله گي هم به مادرت بي ادبي كردي وهم براي نماز بلند نشدي!!

با خودم گفتم كه شايد ميخواهي كمي بخوابي وبعد بلند شوي ونماز بخواني وبا من صحبت كني اما ديدم كه بعد خوابيدي تا صبح ساعت10 با اخمويي روبه ساعت نگاهي كردي وبلند فرياد زدي كه چرا مادرت زود تر صدايت نزده است؟

من از كارتو خيلي ناراحت شدم ولي گفتم شايد فرصت نكرده اي تا با من حرف بزني!!وبعدديدم كه بايك وضع خيلي مبتذل وارد كوچه وخيابان شدي مي خواستم با تو قهر كنم اما دلم نيامد....خلا صه بعداز به گناه انداختن جوان هاي ديگر به خانه برگشتي من كه اميدوار بودم براي نماز ظهر بامن هم كمي حرف بزني بعداز ديدن تو كه داري در موقع اذان به نوار هاي ترانه كه به قول تو مجاز هست كه نيست گوش مي دهي اميدم نا اميد شد اما بازهم صبر كردم آخر من تورا دوست داشتم اما در آخر ديدم تو مرا دوست نداري من هم باتو قهر شدم..بگذريم تونماز ظهرت را نخواندي

بامن هم حتي يك كلام صحبت نكردي وبعد هم گرفتي و خوابيدي

تا شب اما يك دفعي بلند شدي اول فكر كردم مي خواهي با من حرف بزني اما نه تو مي خواستي با دوستانت پيامك بازي كني!!!!

ودوباره خوابيدي..........شب كه بيدار شدي گفتم مي خواهي نماز بخواني!!تو حتي نماز ظهرت راهم نخواندي ونسبت به من خيلي بي توجه بودي!!خلاصه كارهاي شبت رو هم به رويت نمي آورم تا نصفه شب كه مي خواستي وبخوابي گفتم الان فرصت خوبي است كه با من درد و دل كني كه حتما درمواقع ديگر از ديگران خجالت مي كشيدي كه مبادا به حرف هاي تو گوش دهند اما تو باز خوابيدي

دوست من!!

تونسبت به من خيلي بي اهميت بودي اما من دربرابر تو خيلي صبور بودم واين بود كار هاي تو در طول روز اميد وارم به كار هاي اشتباه خود پي برده باشي!!!!!!!!

راستي...مرا شناختي؟؟؟                كمي فكر كن!!!

من دوست تو دوستدار تو همدم تو مونس تو وخداي تو هستم!!!!

لطفا در مورد كارهايت فكر كن!!!!!.........

دوستان خواننده

لطفا نظرات و عقايد خود را در مورد اين نوشته بيان كنيد....

متشكرم .....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,| 17:56|شیوا|